×

Błąd

[SIGPLUS_EXCEPTION_SOURCE] Image source is expected to be a full URL or a path relative to the image base folder specified in the back-end but aktualnosci/2022/5/Graficzne_zwięrzęta_kl.I is neither a URL nor a relative path to an existing file or folder.

Patyczaki w akcji

przez J.D.
Pivot Animator to prosty program graficzny do tworzenia animacji 2D tzw. „patyczkowych ludzików”. Program jest intuicyjny w obsłudze, animacja powstaje tu z sekwencji klatek, które autor tworzy jedna po drugiej. Nic trudnego i wciąga na całego, dlatego nasi uczniowie to tak bardzo lubią 🥰 Lecz trzeba mieć nie lada wyobraźnię, żeby odtworzyć dokładny ruch postaci np. podczas tańca, przewrotu, czy rzucania piłki – młodzież klas V i VI poradziła sobie świetnie! 👌
Zapraszamy na krótką prezentację 🤗 Wystarczy kliknąć w poniższą ramkę!
 
patyczaki.png
 

Graficzne zwierzątka klasy I

przez J.D.

Podsumowując tematy edukacyjne o zwierzętach egzotycznych, hodowlanych i domowych uczniowie klasy I w ramach zajęć komputerowych tworzyli wybrane przez siebie zwierzę oraz otoczenie, w którym ono mieszka, używając programów graficznych Paint i Paint 3D. Pierwszoklasiści zabrali się do pracy pełni entuzjazmu. Projektowali w niezwykłym skupieniu, a na koniec z dumą prezentowali swoje prace. Wykazali się ogromnymi zdolnościami graficznymi, umiejętnością obsługi komputera i szeroką wyobraźnią.

{sigplus layout="fixed" cols=3}aktualnosci/2022/5/Graficzne_zwięrzęta_kl.I{/sigplus}